Termeni și condiții

Termenii si conditiile generale se vor aplica tuturor vanzarilor de bunuri si servicii de catre Societatea ELENIC EVENTS S.R.L., prin intermediul website-ului www.enunta-botez.ro catre Client si pot fi modificate numai cu acordul expres scris al Partilor.

Termeni

Cumparator: persoana fizica/juridica ce efectueaza o Comanda;
Vanzator: Societatea ELENIC EVENTS S.R.L. – prin website-ul www.enunta-botez.ro, nr. de inregistrare Registrul Comertului, J5/1772/2015, C.U.I. RO 35212227, cu sediul in Mun. Oradea, Piata Ion Creanga, nr.6, Bl. C81, et.5, ap. 14.
Bunuri/produse – orice produs din magazinul online www.enunta-botez.ro, mentionate in Comanda, care urmeaza a fi furnizate de catre Vanzator, Clientului.
Produse personalizate – produse care pot fi personalizate conform cerintelor Clientului, prin tiparirea unui text sau alegerea materialelor dorite, la alegerea Clientului.
Comanda – acordul dintre Vanzator si Client prin care Elenic Events se obliga sa livreze Bunurile, iar Clientul achita contravaloarea acestora.
Contract – o Comanda confirmata de catre Vanzator.
Prin procesarea unei Comenzi pe site-ul www.enunta-botez.ro, Clientul este de acord cu Termenii si conditiile website-ului. Acceptarea comenzii de catre Elenic Events se considera finalizata in momentul confirmarii prin e-mail. Orice comanda neconfirmata de catre Elenic Events nu va avea valoarea unui Contract.

Efectuarea comenzii

Dupa selectarea produselor dorite si adaugarea acestora in cosul de cumparaturi, Clientul va proceda la plata acestora conform metodelor de plata detaliate in sectiunea Modalitati de plata.
In situatia in care Clientul doreste achizitionarea unor produse personalizate (invitatii ori carduri), acesta va trebui sa achite un avans in cuantum minim de 50% din valoarea comenzii. Restul de pret aferent comenzii va fi achitat de catre Client prin ramburs, la data livrarii produselor. In aceasta situatie comanda se considera ferma si Vanzatorul o va procesa doar dupa confirmarea platii avansului.
Avansul se poate achita prin transfer banca sau numerar in Mun. Oradea.

In cazul in care Clientul doreste personalizarea invitatiilor sau sticlutelor, comanda minima este de 15 bucati (invitatii ori carduri).

Procesarea comenzii si executarea produselor personalizate

In situatia in care Clientul doreste personalizarea produselor (doar invitatii ori carduri), dupa plasarea comenzii, in termen de 2 (doua) zile lucratoare de la efectuarea platii avansului, Clientul va primi prin e-mail propunerea de text pentru invitatie.

In acest sens, Clientul va putea vizualiza textul ce urmeaza a fi imprimat anterior executarii invitatiei/cardului, pentru a putea corecta eventualele greseli sau erori materiale. Se recomanda citirea cu atentie a textului integral, nu doar a datelor privind numele, prenumele etc., pentru a exista certitudinea ca nu exista nicio greseala sau eroare materiala. Dupa verificarea textului, Clientul va transmite Societatii Bunul de Tipar, prin e-mail, catre aceeasi adresa de e-mail de la care a primit textul initial.
Orice neconformitati datorate lipsei de diligenta a Clientului in verificarea si corectarea textului nu pot fi imputate Societatii, aceasta fiind exonerata de raspundere. Cheltuielile suplimentare ocazionate de aceste imprejurari se vor suporta in integralitate de catre Client.

Livrarea produselor

Termen in regim NORMAL: 6-7 zile lucratoare de la data achitarii avansului*
Termen in regim de URGENTA: 3 - 4 zile lucratoare de la data achitarii avansului*.
Taxa pentru regimul de urgent platibila de catre Client este de 60 lei TVA inclus/comanda.

Termenul de livrare in regim normal este de maxim 7 zile lucratoare si 4 zile lucratoare pentru regim de urgenta, termene calculate de la data efectuarii comenzii ori achitarii avansului pentru produsele personalizate.

In situatia in care produsul nu se gaseste in stoc, ELENIC EVENTS S.R.L. va anunta Clientul prin orice mijloace, comunicandu-i si noua data de livrare.

Atentie!
In cazul produselor personalizate termenele de livrare vor fi decalate in mod proportional cu intarzierea Clientului la transmiterea Bunului de Tipar
. Pentru ca Vanzatorul sa respecte termenele de mai sus, Clientul trebuie sa transmita Bunul de Tipar in termen de 48 ore de la primirea propunerii de text.

*)In perioadele de sezon termenul de livrare va fi stabilit in functie de volumul comenzilor.

Invitatiile se livreaza asamblate.

Livrarea se va efectua de catre o societate de curierat (Fan Courier sau Posta), la domiciliul Clientului ori la o alta adresa indicata de catre acesta, taxa de transport fiind de 15 lei (TVA inclus).

Schimbarea termenului de livrare
Societatea isi rezerva dreptul de a schimba oricand termenul de livrare, atat cel normal cat si pentru cel in regim de urgenta in functie de volumul comenzilor.
Societatea are obligatia de a anunta de indata Clientul despre schimbarea termenului de livrare.

Modalitatea de plata

Plata online prin transfer bancar (ordin de plata)

Plata prin Ordin de plata se face doar in baza facturii proforme emise de Elenic Events, transmise prin e-mail de catre Vanzator.
Procesarea comenzii si livrarea produselor se va efectua dupa confirmarea platii, in contul de mai jos, a facturii proformei emise.
Nume societatea: Elenic Events S.R.L.
Cont bancar: RO28 BTRL RONC RT03 2531 6201, deschis la Banca Transilvania
Indiferent de valuta pe care o aveti in cont, tranzactiile se fac in lei, la cursul de schimb al bancii dumneavoastra.

Plata ramburs

Plata avansului de minim 50% din valoarea comenzii este obligatoriu.
Se poate achita prin ramburs la livrarea produselor, diferenta de pret dintre valoarea totala a comenzii si valoarea avansului.

Politica de returnare

Potivit legislatiei in vigoare, Clientul are dreptul sa notifice în scris Societatii ca renunta la contractul de vanzare-cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, în termen de 10 zile lucratoare de la primirea produsului. Notificarea se va realiza prin transmiterea unui e-mail catre contact@enunta-botez.ro.

Prin urmare, Clientul are dreptul de a returna produsul achizitionat, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, în termen de 10 (zece) zile lucratoare de la primirea acestuia, cu suportarea cheltuielilor directe de returnare.

Atragem atentia ca, în cazul în care produsele a caror returnare se solicita prezinta ambalaje deteriorate sau incomplete, zgârieturi, lovituri, socuri electrice, accesorii lipsa, Societatea isi rezerva dreptul de a decide daca accepta returul sau nu, iar in caz de acceptare, daca imputa pierdea suferita in aceste circumstante asupra valorii produsului; suma retinuta va fi comunicata Clientului dupa evaluarea prejudiciilor aduse.
În cazul exercitarii dreptului legal de returnare a produsului, rambursarea contravalorii acestuia se va face in cel mult 30 de zile de la retur.

Exceptii:
Conform legislatiei in vigoare, urmatoarele categorii de produse nu se pot returna:
a) Produsele executate dupa specificatiile consumatorului;
b) Produsele distinct personalizate;
c) Produsele care, prin natura lor, nu pot fi returnate sau care se pot degrada ori deteriora rapid.

ATENTIE
Contractul avand ca obiect achizionarea de catre Client a unor invitatii personalizate nu poate fi denuntat unilateral de catre acesta, termenul de 10 zile lucratoare mentionat anterior, nefiind aplicabil.

Garantia produselor

Produsele cumparate prin intermediul acestui site beneficiaza de garantie conform prevederilor legale. Garantia reprezinta angajamentul asumat de Societate fata de Client, de reparare sau de inlocuire a produsului cumparat, daca acesta nu corespunde conditiilor in care a fost incheiat contractul de vanzare-cumparare si comenzii Clientului.

Forta majora

Nici una din parti nu va fi raspunzatoare pentru neexecutarea obligatiilor sale contractuale, daca o astfel de neexecutare este datorata unui eveniment de forta majora, in conformitate cu legislatia in vigoare.

Legea aplicabila – jurisdictia

Contractul este supus legii romane. Eventualele litigii aparute intre Societate si Client se vor rezolva pe cale amiabila sau, in cazul in care aceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi solutionate de instantele judecatoresti romane competente din Oradea.